چگونه بار وانت خود را ایمن کنیم ؟

چگونه می توان بار خود را ایمن کرد

یادگیری نحوه ایمن سازی بار خود در بستر وانت می تواند به شما کمک کند تا از کامیون خود بیشترین بهره را ببرید. همچنین از آسیب دیدن وسایلی که حمل می کنید، به خود وسیله نقلیه و سایر اتومبیل های موجود در جاده جلوگیری می کند.

گر چه ممکن هست بعضی بارها انقدر سنگین باشد که نمی توان معموله خود را به شانس و یا جاذبه بسپاریم

چگونه بار وانت خود را ایمن کنیم ؟

روش درستی برای نگه داشتن آن در پایین زنجیره ها انتخاب کنید

دو مورد از محبوب ترین پاسخ ها به سوال “چگونه می توان بار خود را ایمن کرد” نوارها و بندهای بانجی است. هرکدام بر اساس یک اصل عمل می کنند

– با استفاده از طول نایلون برای اتصال بار خود به کامیون اما عملکرد آنها به شیوه دیگری است.

طناب های بانجی به کشش خود برای محکم نگه داشتن وسایل متکی هستند و از قلاب برای حلقه زدن یا اتصال به بستهای بستر کامیون استفاده می کنند. این آنها را به یک راه حل خوب برای وسایل سبک تر تبدیل می کند. تسمه ها از قرقره یا جغجغه استفاده می کنند تا تنش لازم برای ثابت نگه داشتن محموله بزرگتر شما را نشان دهد.

آنها راه حل سنگین تری هستند و برای حمل وسایلی مانند ATV ، موتور سیکلت و مبلمان بسیار مناسب هستند، زیرا می توان آنها را تا حدی محکم کرد که حتی وسایل بزرگ نیز نتوانند دور تخت کامیون شما حرکت کنند. (اگر وزن زیادی برای حمل دارید، برای سهولت حمل و نقل ، یک تریلر را در نظر بگیرید.)

راحت ‌ترین کشورها برای گرفتن گواهینامه رانندگی  

به جای درست وصل کنید

کامیون شما ممکن است با چوب بست از کارخانه نیامده باشد ، اما حداقل سوراخ های مورد نیاز برای نصب آنها را دارد.

اگر قبلاً چمدان ندارید، همیشه ایده خوبی است که آنها را یا در بستر کامیون خود نصب کنید یا در امتداد دیواره بستر برای به حداکثر رساندن قابلیت انعطاف پذیری. در هنگام اتصال بند یا بندهای بانجی به بار ، باید محل بسته بندی بندها یا قلاب بندها را نیز در نظر بگیرید. همیشه باید اطمینان حاصل کنید که نقطه اتصال می تواند تنش مربوط به حرکت بالا و پایین و پهلو به پهلو را هنگام حمل وسایل شما کنترل کند.

نقطه پیوست صحیح به آنچه شما حمل می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر ATV باشد ، بندها را به جای سپر یا قفسه های عقب و عقب به قاب یا چرخ ها وصل کنید ، که قادر به تحمل فشار نیستند. اگر این یک کوره کباب پز باشد ، در حالت ایده آل واحد را ایستاده می بندید، در حالی که پایه آن به طور ایمن قفل شده است و تأثیر حرکت را جذب می کند.

وسایل شل را با هم گره بزنید

ساده تر، تلاش برای پایین کشیدن 10 تخته چوب جداگانه یا یک پشته 10 تخته ای؟ اگر بتوانید وسایل کوچکتر یا حتی موارد خیلی بزرگ را با هم جمع کنید، ایمن سازی بار بسیار ساده تر خواهد بود. پس از اینکه اقلامتان بهم پیوسته اند، می توانید کل بسته را با استفاده از بندها یا سیم های بانجی ببندید.

اگر وسایل کوچکتر زیادی دارید که به نظر می رسد اتصال آنها به یکدیگر غیرممکن است ، مانند طناب چوب ، در نظر بگیرید که کل بار را با یک پارچه بزرگ که به طور محکم بسته شده است بپوشانید. گزینه دیگر استفاده از سیستم ظروف برای جمع آوری همه چیز با هم و سپس ایمن سازی ظروف است. تمام محصولات کابل ، زنجیره ای و بندهای بسته موجود در NAPA Online را بررسی کنید.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  آیا با لنت ترمز و مدل های مختلف آن آشنایی دارید؟
برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا