ترفند های پاک کردن ماشین (ترفند های که کارواشها نمی خواهند شما بدانید)

معرفی چند ترفند ساده برای برق انداختن داخل و خارج خودرو با این چند نکته ساده دیگه نیاز نیست به کارواش برای برق انداختن ماشین مراجعه کنید

می توانید با چند راه ساده در وقت و هزینه خود در منزل به راحتی ماشین خود را برق بندازید پس با ما همراه باشید با این چند نکته ساده

برای شستن ماشین بهتر است  هنگامی که وقت کافی دارید این کار را انجام دهید و سعی کنید در زیر نور آفتاب ماشین را شستشو ندهید(شستن ماشین در زیر نور آفتاب سریع بخار و خشک می شود)

برای شستن ماشین ابتدا بدنه بعد داخل مشین را شستشو دهید

در این قسمت از سایت درایوینگ قرار نیست که ما مرحله به مرحله نحوه شستشو را به شما بگویم بلکه بیشتر هدف و ترفند هایو نکاتی است که در زیر به آن اشاره می کنیم .

ترفند های پاک کردن ماشین

1- برای تمیزکردن داخل خودرو از بالا به پایین استفاده کنید.

همیشه کارواش های حرفه ای از بالا ماشین را شسته بعد کفپوش ها را تمیز می کنند (نکته خیلی ساده اما مهم)

2- پاک کردن داشبورد با استفاده از وازلین

پاک کردن داشبورد با استفاده از وازلین

به جای اینکه پول زیادی را به برای خرید تمیز کننده های گران قیمت صرف کنید می توانید از وازلین برای تمیز کردن داشبورد ماشین استفاده کنید
وازلین نه تنها داشبورد ماشین را تمیز می کند بلکه شفاف و براق می کند تا نو به نظر برسد.
فراموش نکنید که قبل استفاده از وازلین روی داشبورد با دستمال مرطوب تمیز کنید و پس از خشک کردن آن از وازلین روی ماشین استفاده کنید.

4- استفاده از آسودا (آب گازدار) برای تمیزکردن وسایل داخل خودرو

آب سودا نوعی آب گاز دار است که برای از بین بردن لکه های داخل ماشین می توانید استفاده کنید. این آب را روی لکه ریخته و بعد از چند دقیقه با یک دستمال تمیز محل روی لکه را خشک کنید.

5- از بین بردن لکه های خون و جوهراز روی صندلی و دیگر قطعات

هنگامی که بچه قسمت داخلی خودرو را با جوهر خودکار کثیف می کنند استفاده از تافت مو بهترین راه برای از بین بردن همچین لکه های می باشد. برای از بین بردن جوهر روی صندلی که از روکش چرمی استفاده می شود مقداری از تافت مو را در محل اسپری کرده و سپس بعد از گذشت چند دقیقه با یک دستما محل را پاک کنید.

لکه های چربی و روغن مانند روغن گریس, رژ لب ,مواد غذایی و مواد مشابه با محلول مشاوی  آب و تینر از بین ببرید .برای از بین بردن این لکه مقدار مساوی آب و تینر را در محل ریخته بعد از گذشت یک روز محل را بایک دستمال مرطوب تمیز کنید.(البته توجه داشته باشید ابتدا این محلول را روی وسایل دیگر آزمایش کرده و بعد از مطمئن شدن استفاده کنید)

ادامه دارد …

لطفا به این صفحه امتیاز بدید.

 

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  ضد سرقت ترین خودرو های ایرانی را بشناسید
برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا