اجاره خودروهای 7 نفره در کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از زیباترین، محبوب ترین و خوش آب و هواترین مناطق کشور شناخته می شود که سالانه میزبان میلیون ها نفر از نقاط مختلف کشور و سراسر دنیا است. از آنجایی که این جزیره در یک نقطه خاص قرار گرفته است، بردن وسایل نقلیه شخصی می تواند چالش های مختلفی برای افراد ایجاد کند از همین رو معمولا افراد از خدمات اجاره ماشین در کیش استفاده می کنند. با توجه به آنکه جزیره کیش یک منطقه آزاد به شمار می رود کالا و محصولاتی که وارد آن می شود مشمول قوانین گمرک و مالیاتی نمی شود و افراد می توانند خودروهای لوکس و لاکچری از برندهای معتبری همچون بنز، بی ام، و پورشه، هیوندای، تویوتا و … را با قیمت های بسیار کمتری نسبت به سایر نقاط کشور اجاره کنند. خودروهای 7 نفره و شاسی بلند مانند تویوتا لندکروز از محبوب ترین خودروها در میان افراد خصوصا خانواده ها می باشد که مسافرت افراد را جذاب و هیجان انگیزتر کند.

اجاره شورلت تاهو در کیش

شرکت های متعددی وجود دارند که در جزیره کیش انواع خودروهای کراس اوور، سدان و کروک را در اختیار مشتریان قرار می دهند و خدمات متعددی به آنها ارائه می کنند. در ادامه مطلب به بررسی شرایط اجاره خودروهای 7 نفره در کیش و مزایای آنها پرداخته خواهد شد.

چرا باید در کیش خودرو اجاره کرد؟

همانطور که گفته شد جزیره کیش نگین خلیج فارس بوده و به عنوان یک جواهر سبز در جنوب ایران می درخشد و دیدنی های متنوع و متعددی دارد. افرادی که برای مدت مشخص به این جزیره سفر می کنند قطعا به یک وسیله مناسب نیاز دارند که از تمامی زیبایی های جزیره لذت ببرند. معمولا در مسافرت های خانوادگی یا دوستانه تعداد افراد زیاد است و نمی توان از خودروهای سدان یا کروک استفاده کرد مگر آنکه چندین خودرو اجاره کرد که طبیعتا هزینه های بیشتری در پی خواهد داشت. خودروهای 7 نفره در کیش مانند ماشین کیا سورنتو مزایای متعددی برای افراد دارد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  •  افراد برای رفت و آمد و حمل و نقل وسایل خود دغدغه ای نخواهند داشت.
  • در اختیار داشتن خودرو باعث می شود افراد آسایش و رفاه بیشتری داشته باشند و از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشند.
  • افراد می توانند استفاده و رانندگی با خودروهای لوکس و لاکچری و مدرن روز دنیا را تجربه کنند.
  • اجاره خودرو در کیش باعث کاهش هزینه ها می شود.
  • افراد با اجاره خودرو نگرانی و دغدغه ای در مورد پرداخت هزینه های بیمه، جرایم رانندگی، تعمیرات و نگهداری ماشین شخصی نخواهند بود.

اجاره خودروهای 7 نفره ارزان در کیش

اجاره فورد اکسپلورر در کیش

همانطور که گفته شد خودروهای خارجی که وارد جزیره کیش می شوند مشمول مالیات نخواهند شد بنابراین شرکت های رنت کار تلاش می کنند که انواع ماشین های شاسی بلند مانند شورلت تاهو را وارد جزیره کنند و تنوع و تعدد بالایی در خودروها داشته باشند. اجاره این خودروها طبیعتا نسبت به سایر نقاط کشور با قیمت های کمتری انجام خواهد شد. به صورت کلی افراد می توانند با پولی که در شهرهای بزرگ برای رنت خودرو صرف می کنند در جزیره کیش علاوه بر رنت ماشین به تمام تفریحات کیش نیز دست پیدا کنند.

شرایط اجاره ماشین در کیش

رنت فورد ادج کیش

هر کدام از شرکت هایی که در زمینه اجاره خودروهای داخلی و خارجی در جزیره کیش فعالیت دارند برای اجاره ماشین های خود به مشتریان شرایط و ضوابط خاص خود را دارند و ممکن است که مدارک مختلفی را از مشتریان دریافت کنند. به صورت کلی می توان گفت شرایط اصلی اجاره خودروهای 7 نفره مانند نیسان ایکس تریل و سایر خودروها در جزیره کیش به شرح زیر است:

  •       داشتن سن قانونی (18 سال برای ایرانیان و 20 سال برای اتباع خارجی)
  •       ارائه کارت ملی و گواهینامه معتبر توسط فرد اجاره کننده
  •       پرداخت هزینه اجاره خودرو با توجه به مدت زمان اجاره
  •       قرار دادن چک یا پول نقد به منظور ضمانت خودرو با توجه به میزان ارزش واقعی خودرو
  •       ارائه یک مبلغ مشخص به عنوان دیپوزیت
  •       رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم تاخیر در تحویل ماشین

افرادی که قصد داشته باشند خودروهای 7 نفره را با راننده اجاره کنند نیازی به ارائه مدارک زیادی ندارند و می توانند فقط با پرداخت هزینه های اجاره خودرو، ماشین و راننده را در اختیار داشته باشند. همچنین بسیاری از شرکت ها شرایط ساده تری برای کارمندان و کارکنان ارگان های دولتی دارند.

هزینه اجاره خودروهای 7 نفره در کیش

هرچند که قیمت اجاره انواع ماشین های خارجی در جزیره کیش در مقایسه با سایر نقاط کشور کمتر است اما نمی توان یک مبلغ مشخص و دقیق برای آنها عنوان کرد. مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت اجاره ماشین در کیش موثر هستند شامل مواردی همچون کشور و برند تولید کننده وسیله نقلیه، قیمت و ارزش روز وسیله نقلیه، میزان سلامت ماشین و مقدار کارکرد آن، مدل و سال ساخت وسیله، حضور یا عدم حضور راننده و … هستند. البته باید توجه داشت که ممکن است هزینه نهایی اجاره خودروهایی مانند هیوندای سانتافه،  فورد اکسپلورر و … تواند تحت تاثیر فاکتورهایی مانند هزینه سوخت، هزینه های جرایم رانندگی، هزینه های تصادفات و سوانح احتمالی، هزینه های مربوط به خدمات ویژه شرکت مانند گل آرایی ماشین عروس و … قرار بگیرد.

سخن نهایی

خودروهای 7 نفره از جمله بهترین و محبوب ترین خودروها هستند که افراد می توانند در جزیره کیش استفاده کنند چرا که این جزیره دارای جاذبه های طبیعی منحصر به فردی است که معمولا خودروهای سدان و کروک مناسب این مناطق نیستند. با توجه به منطقه آزاد بودن کیش، افراد می توانند انواع خودروهای لوکس و لاکچری را با قیمت های مناسبی رنت کنند و از مسافرت خود لذت چند برابری ببرند. البته افراد باید توجه داشته باشند که از شرکت های معتبر و دارای مجوزهای قانونی خودرو رنت کنند که دچار مشکل و چالش های ناخواسته نشوند.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  کنیستر: ارتباط کنیستر با بوی بنزین در خودرو
برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا