فرنام خودرو، معتبرترین مرکز برای فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو همواره متقاضیان بی‌شماری دارد. ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین خودروسازان کشورمان است که کیفیت محصولات تولیدی، مونتاژی، لوازم یدکی و قیمت رقابتی محصولات آن سبب شده تا یکی از گزینه‌های اصلی خریداران قلمداد شود. علاوه بر این محصولات سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور و کیا نیز طرفداران خاص خود را دارد و اگر شرایط خرید اقساطی تولیداتشان فراهم شود، مردم از ان استقبال خواهند کرد. شرایط حاکم بر اقتصاد کشورمان به گونه‌ای است که این روزها کمتر کسی حاضر به خرید نقدی ملک، زمین و خودرو می‌شود و اکثرا خرید اقساطی را ترجیح می‌دهند. حتی اگر نقدینگی و سرمایه به اندازه کافی موجود باشد هم افراد سعی می‌کنند با بخشی از آن پیش قسط خرید مسکن یا خودرو را بپردازند و با مابقی برای سرمایه گذاری در طرح‌های زودبازده و ورود به بازار بورس و ارزهای دیجیتال اقدام کنند.

فروش اقساطی ایران خودرو فرصتی مناسب است؛ هم برای کسانی که نمی‌خواهند همه سرمایه خود را در یک عرصه هزینه کنند و هم برای کسانی که سرمایه کافی برای خرید نقدی و یکباره خودرو ندارند. اگر شما نیز مایل به خرید خودرو قسطی هستید و دلتان می‌خواهد یکی از محصولات لوکس ایران خودرو، سایپا یا دیگر خودروسازها را از آن خود کنید، اگر به دنبال طرح‌های فروش اقساطی تیبا ۲ پلاس و یا فروش اقساطی جک s5 هستید و نمی‌دانید باید به سراغ کدام مجموعه بروید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

مرکز برای فروش اقساطی خودرو

مراکز فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو را این روزها مراکز متعددی در دستور کار دارند. ممکن است شما هم در زمره کسانی باشید که معتقد هستند محصول هر کارخانه‌ای را فقط باید از خودش خریداری نمود. البته با توجه به مراکز کلاهبردار زیادی که یکباره سرو کله‌شان پیدا می‌شود و بعد از دریافت پیش قسط غیبشان می‌زند، حق با شماست. اما خرید از شرکت ایران خودرو صبر ایوب می‌خواهد و اعصاب فولادین! یعنی اگر بخت یارتان باشد که در طرح‌های واگذاری خودروها همان دفعات اول نامتان در قرعه کشی اعلام شود. اما با توجه به اینکه تعداد خودروهایی که برای ارائه در نظر گرفته شده، با میزان تقاضا همخوانی ندارد، بعید به نظر می‌رسد حالا حالاها ماشین دار شوید! خب چاره کار چیست؟ چاره کار مراجعه به مراکز و مجموعه‌های معتبری است که شرایط فروش اقساطی خودرو را به نفع مشتری در نظر گرفته‌اند و سابقه درخشانی در ارائه طرح‌های فروش اقساطی خودرو دارند. مراکزی مانند فرنام خودرو که هم با سابقه‌اند و هم مجرب و متعهد به مفاد قرارداد.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو باید با تحویل فوری همراه باشد، در غیر این صورت اصلا پای میز معامله نروید. اگر قرار باشد پیش قسط پرداحت کنید و چندین ماه منتظر بمانید که خرید از شرکت ایران خودرو منطقی‌تر و عاقلانه‌تر بود! بنابراین تنها با مجموعه‌ای تعامل کنید که تحویل فوری، اصل مهمی از قراردادش باشد و سوابقش نشان دهد که به تعهدات پایبند است.

دومین شرط برای فروش اقساطی خودرو زدن سند خودرو به نام خریدار است. شما باید در ازای پولی که می‌پردازید، رسید معتبری دریافت کنید. چه رسیدی محکم‌تر از سند خودرو؟ مجموعه‌ طرف معامله شما اگر خوشنام و مجرب باشد، به اندازه مبلغی که پرداخت می‌کنید که معمولا نیمی از قیمت کلی خودرو است، سند ۳ دانگ آن را به نام شما می‌زند.

فروش اقساطی ایران خودرو را از مجموعه‌هایی بخواهید که در بازار خودرو جا افتاده و شناخته شده‌اند و مشتریان از عملکرد و معامله با آنان احساس رضایت دارند. فرنام خودرو عنوان مجموعه‌ای است که تمامی شرایط فروش اقساطی خودرو را داراست و علاوه بر این‌ها به منظور رفاه حال مشتریان، میزان پرداختی اقساط و مدت زمان بازپرداخت را نیز با توجه به شرایط مالی خریداران تنظیم می‌کند.

فروش اقساطی تیبا ۲ پلاس

فروش اقساطی تیبا ۲ پلاس از طرح‌های مهم فرنام خودرو است که در کنار طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، محصولات شرکت سایپا را نیز به علاقمندانش  عرضه می‌کند. تیبا ۲ پلاس حدود دو سال است که وارد جاده‌های ایران شده و نسبت به تیبا ۲ با تغییراتی نظیر روکش چرمی صندلی‌ها، روف ریل، مجهز شدن به سنسور دنده عقب، بهره‌مندی از مانیتور داخلی، کفپوش قالبی فابریک و تجهیز به دیفیوزر سپرهای جلو و عقب مواجه شده است.

فروش اقساطی تیبا ۲ پلاس این فرصت را به خریدار می‌دهد تا یک هاچبک ارزان قیمت پرطرفدار را مالک شود که موتوری با حجم ۱۵۰۳ سی سی داراست. قدرت این موتور ۸۷ اسب بخار و گشتاور آن ۱۲۸ نیوتن متر برآورد شده است‌. تیبا ۲ پلاس در ۱۳.۵ ثانیه به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن صدی ۶.۵ محاسبه گردیده است.

فرنام خودرو، معتبرترین مرکز برای فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی جکs5

فروش اقساطی جکs5  نیز یکی از طرح‌های فوق العاده‌ای است که فرنام خودرو در کنار فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، خودروهای مونتاژی و وارداتی برای هموطنان سراسر کشور در نظر گرفته است.

کرمان موتور این کراس اوور چینی اخمو را در سال ۹۵ با اعمال تغییراتی روانه جاده‌های ایران کرد. شباهت این خودرو به توسان سبب شد تا با استقبال مواجه شود و رضایت خریدارانش را نیز به‌دست آورد.

فروش اقساطی جک s5 از سوی فرنام خودرو برای کسانی که به‌دنبال خودروهایی با امکانات رفاهی فول آپشن هستند یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود. این خودرو با حجم موتور ۱۴۹۹ سی سی، ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور دارد. جک s5  فقط در ۱۱ ثانیه به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است.

فرنام خودرو، معتبرترین مرکز برای فروش اقساطی خودرو

سخن پایانی..

فرنام خودرو به عنوان مجموعه‌ای معتبر با حداکثر جلب رضایت مشتریان از معاملات در سال‌های اخیر، بهترین مرجع برای خرید خودرو قسطی است. ارائه طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، عرضه اقساطی محصولات سایپا مانند فروش اقساطی تیبا ۲ پلاس، ارائه خودروهای مونتاژی کرمان موتور به صورت قسطی مانند فروش اقساطی جک s5 و به طور کلی تمامی خودروهای داخلی و وارداتی این فرصت را به شما می‌دهد که با هر میزان سرمایه با شرایطی شکفت انگیز خودروی محبوب خود را خریداری نموده و از سواری گرفتن از آن ِلذت ببرید. پی فرصت را از دست ندهید، همین الان تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را از طریق کارشناسان فرنام خودرو مرتفع نمایید.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  آدرس جدید سامانه یکپارچه خودرو sale.iranecar

آدرس سایت فرنام خودرو:https://farnamkhodro.com/

برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا