نکات مهم برای اجاره خودرو روزانه

دلایل مختلفی برای اجاره خودرو وجود دارد. بازه زمانی اجاره کردن ماشین هم می‌تواند روزانه، هفتگی و حتی ماهیانه باشد؛ اما برای هر مدت زمانی به ماشین نیاز داشته باشید، لازم است به نکات مختلفی توجه کنید. و در این بین هم ممکن است سوالات و ابهاماتی زیادی در خصوص کرایه ماشین داشته باشید که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

نکاتی که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم، بسیار مهم‌اند و لازم است در زمان اجاره ماشین حتما آن‌ها را مدنظر قرار بدهید که دچار مشکل نشوید و یا اگر اتفاقی پیش آمد بدانید چطور می‌توان آن را با کمترین دردسر درست کرد؟

دلایل اجاره خودرو روزانه

شما ممکن است بنا بر دلایل مختلفی نیاز به اجاره ماشین بدون راننده داشته باشید. به‌عنوان‌مثال شرکت در ملاقات یا مراسم ویژه‌ای، انجام مأموریت‌های درون‌شهری مهم، مراسم عروسی یا حتی تجربه رانندگی و تجربه استفاده از ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت و … این موارد جزء مهم‌ترین دلایل اجاره ماشین است. یکی از بزرگ‌ترین مسائل مهم که در اینجا پیش می‌آید این است که باید به چه شرکتی اعتماد کرد و کرایه ماشین را بهتر است از کدام شرکت انجام داد؟ امروزه وب‌سایت‌های زیادی از شرکت‌های مختلف مشغول ارائه خدمات آنلاین کرایه ماشین در تهران می‌باشند. وب‌سایت‌های نظیر سپریس.

یک پیشنهاد استثنایی برای اجاره روزانه ماشین

وب‌سایت سپریس به‌عنوان یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های اجاره ماشین روزانه آماده خدمت‌رسانی به شما است. کافی است با چند کلیک ساده وارد وب‌سایت https://sepris.com/ شوید و در راحت‌ترین حالت ممکن اجاره ماشین روزانه خود را انجام دهید. لازم به ذکر است تنوع خوب، قیمت مناسب و شرایط امن وب‌سایت سپریس مشتری را در مسیر بهتری قرار می‌دهد و کمک می‌کند که مشتریان با آسایش و اطمینان خاطر بیشتری نیاز خود را برآورده سازند.

اجاره خودرو

نکات مهم اجاره خودرو روزانه

شرایط و مدارک لازم:

مهم‌ترین ویژگی کرایه ماشین، اجاره خودرو با شرایط آسان است. چرا این موضوع حائز اهمیت است؟

ممکن است شما بدون برنامه‌ریزی قبلی و در دقیقه نود مجبور باشید که خودرو اجاره کنید، به همین علت، زمان کافی جهت تهیه مدارک لازم برای اجاره خودرو مانند چک، سند، سفته و… باید در بهینه‌ترین حالت ممکن باشد و روند اداری سریع انجام شود.

شرایط تحویل خودرو در محل

هنگام کرایه ماشین روزانه یا بلندمدت، امکان تحویل خودرو در ساعت و محل دلخواه جزء مواردی است که باید به آن توجه کرد. به این دلیل که بدقولی در زمان تحویل خودرو توسط مالک می‌تواند مسئله مهمی باشد. حتی در زمان‌های خاص و ضروری می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد.

اجاره خودرو روزانه

و اما سوال‌هایی که ممکن است در رابطه با کرایه ماشین و هنگام استفاده از سرویس آنلاین اجاره خودرو سپریس برای شما پیش بیاید

سپریس در کدام شهرها فعال است؟

در حال حاضر امکان اجاره خودرو در تهران و کرج وجود دارد. به‌زودی شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز و اهواز به سیستم سپریس اضافه خواهند شد و در آینده نزدیک هم سایر شهرهای ایران. در صفحه اول، در قسمت جستجو می‌توانید لیست شهرها را ببینید.

صفر تا صد مراحل اجاره خودرو در سپریس چگونه است؟

تماماً به‌صورت آنلاین است و شما هیچ فرآیندی آفلاینی انجام نخواهید داد.

آیا باید حتماً برای اجاره خودرو در سپریس ثبت‌نام کنیم؟

اگر صرفاً قصد دارید در قسمت ماشین‌ها جستجو کنید و خودروهای پیشنهادی را ببینید نیازی به ثبت‌نام ندارید اما برای درخواست اجاره خودرو در سپریس لازم است که اول ثبت‌نام کنید.

مدت‌زمانی که طول می‌کشد رزرو انجام شود چقدر است؟

میزبان پس از دریافت درخواست شما، مشخصات شمارا بررسی خواهد کرد که بسته به ساعت ارسال درخواست ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت زمان ببرد. در ساعت‌های کاری این زمان حداکثر ۲ ساعت خواهد بود. به یاد داشته باشید که کامل بودن اطلاعات شما می‌تواند به بررسی آن سرعت بخشد و درنتیجه امکان قبول درخواست‌تان هم بیشتر خواهد شد.

در چه شرایطی می‌توانیم درصد قبول شدن درخواست خود را بیشتر کنیم؟

هر چه اطلاعات شخصی شما کامل‌تر باشد و تعداد بیشتری ماشین از سپریس اجاره‌ کرده باشید، احتمال قبول درخواست بالاتر می‌رود. همین‌طور بعد از هر اجازه، میزبان به شما امتیاز می‌دهد و نظرش را در مورد شما و تجربه‌ای که داشته می‌نویسد. هرچقدر امتیاز بالاتری داشته باشید برای دفعات بعدی میزبان‌ها با سرعت بیشتری درخواست شما را قبول می‌کنند.

چند روز قبل‌تر باید درخواست خود را ثبت کنیم؟

زمان اقدام برای رزرو بسته به نوع خودرو و شرایطی که میزبان اعلام کرده متفاوت است و باید تاریخ موردنظر را جستجو کنید و ماشین‌های پیشنهادی را ببینید.

آیا مشاوره اجاره خودرو دارید؟

بله. برای گرفتن مشاوره و راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی تیم سپریس تماس بگیرید که اطلاعات آن را روی وب سایت می‌توانید پیدا کنید.

آیا اجازه مسافرت با ماشین اجاره‌ای را داریم؟

بله. به‌صورت کلی مانعی ندارد اما هنگام ثبت درخواست به میزبان و پشتیبانی سپریس باید شهرهای موردنظر را اطلاع دهید که در قرارداد ذکر شود.

زمان بازگشت پول به‌حساب، هنگام کنسل کردن درخواست چقدر است؟

تلاش سپریس بر این است که در کمترین زمان ممکن مبلغ را به‌حساب شما بازگرداند، اما گاهی انتقال وجه تا دو روز کاری زمان می‌برد.

زمانی که مالک ادعای آسیب و خسارت به ماشین را از طرف مشتری دارد، چه باید کرد؟

برای جلوگیری از مشکلات این‌چنینی لازم است در زمان تحویل گرفتن خودرو از تمام ایرادات ظاهری آن عکس بگیرید و در چک‌لیست سفر که سپریس آن را در اختیارتان قرار می‌دهد، همه آن‌ها را مشخص کرده و امضا کنید؛ و درصورتی‌که بیمه اجاره خودرو تهیه‌کرده باشید، عکس‌های آن‌هم قابل استناد است و بر اساس آن مشخص می‌شود به ماشین آسیبی وارده شده است یا خیر.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  همه آنچه از اجاره خودرو در دبی باید بدانیم | قیمت + شرایط
برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا