خرید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 از اعتماد یدک

لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22

خرید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 یکی از چالش‌های اصلی دارندگان این خودرو چینی است، زیرا امروزه در بازار، لوازم یدکی فیک به ‌عنوان اصل و با قیمت بالا ارائه می‌شوند که استفاده از آن‌ها در ادامه مشکلات بیشتری را برای خودرو به همراه خواهد داشت. لذا ما در ادامه این خودرو را با تمام ویژگی‌ها، مزایا و معایب بررسی می‌کنیم و در نهایت به شما می‌گوییم که خرید لوازم یدک اصلی mvm x22 را از کجا انجام دهید.

لوازم یدکی اصلی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

خودروهای ام وی ام از محبوب‌ترین خودروهای بازار هستند که روزبه‌روز تعداد مخاطبان آن‌ها زیاد می‌شود؛ اما همانطورکه در رابطه با معایب ایکس 22 گفتیم، لوازم یدکی اصلی ام وی ام را سخت پیدا می‌کنید و باید هزینه نسبتا بالایی را برای آن‌ها بپردازید.

 از همین رو فرقی ندارد که به‌دنبال خرید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 هستید یا مدل دیگر، نکته‌ای که اهمیت دارد، انتخاب یک فروشگاه معتبر و معروف در این زمینه است.

لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22

فراموش نکنید که اگر قطعات یدکی که تهیه می‌کنید، اصل و اورجینال نباشند، عملکرد خودرو شما با اختلال و مشکل مواجه می‌شود. در بسیاری از مواقع، زمانی که ماشین دچار مشکل می‌شود، با برداشتن قطعه آسیب‌دیده و جایگزین آن با یک قطعه جدید، مشکل رفع خواهد شد و دیگر نیازی به تعویض خودرو نیست. اما اگر لوازم یدکی اصل و باکیفیت نباشد، شما باید دائم این قطعه را عوض کنید که این کار هزینه بسیار سنگینی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای خرید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 یا دیگر خودروهای MVM داشته باشید. قطعاتی که در این فروشگاه به مشتریان عرضه می‌شود، همگی اورجینال هستند و کیفیت قطعات فابریک خودرو را دارند. درنظر داشته باشید که قطعات یدکی اصل به‌صورت شرکتی از کشور چین به ایران وارد می‌شوند و تنها برخی از فروشگاه‌ها این محصولات را در اختیار دارند که فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک یکی از آن‌ها است.

لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22

خرید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22لوازم یدکی ام وی ام موجود در فروشگاه اعتماد یک

در این فروشگاه 99% لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 و دیگر مدل‌های ام وی ام که نیاز دارید، موجود است که در ادامه به مهم‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • لوازم یدکی مربوط به موتور ام وی ام، مانند سیلندر ام وی ام، سر سیلندر ام وی ام، سوپاپ و میل لنگ ام وی ام و …
  • لوازم یدکی مربوط به بدنه، اعم از سپر ام وی ام، چراغ ام وی ام، آینه های ام وی ام و …
  • لوازم یدکی گیربکس ام وی ام، مانند دیسک و صفحه کلاچ و تسمه‌های خودروهای ام وی ام
  • لوازم یدکی مربوط به جلوبندی و سیستم تعلیق و قطعاتی چون بلبرینگ ام وی ام
  • لوازم سیستم تهویه، رادیاتور و …
  • لوازم مصرفی مانند لنت ترمز، فیلترها، شمع و …

هرکدام از دسته‌بندی بالا، شامل لوازم دیگری نیز می‌شود که هرکدام حالت و مدل‌های مختلفی دارند و برای خودروهای MVM استفاده می‎شوند. در رابطه با قیمت لوازم یدکی اصلی ام وی ام X22 نیز نگران نباشید، زیرا مجموعه اعتماد یدک در تلاش است محصولات اصل و اورجینال را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بدون مشکل خرید مطمئنی را تجربه کنید.

ام وی ام x22؛ محصول جذاب مدیران خودرو

ام وی ام x22 درحقیقت همان تیگو 2 است که در کشور ما با چنین نامی شناخته می‌شود و از خودروهای کراس اوور به‌شمار می‌آید که توانسته امروزه مخاطب زیادی به‌دست آورد. این خودرو که اولین بار در سال 1395 توسط مدیران خودرو به بازار ایران وارد شد، دو نسخه با گیربکس دستی و اتوماتیک دارد که هرکدام خود سه تیپ معمولی، اسپرت و اکسلنت اسپرت دارند. البته پیشرانه به‌کار رفته در هر سه تیپ یکسان است و تفاوت آن‌ها به تجهیزات و نوع گیربکس مربوط می‌شود.

طراحی داخلی ام وی ام  x22

اگر به یک خودرو با کابین اسپرت و زیبا علاقه دارید، ایکس 22 انتخاب مناسبی است. البته نباید از این خودرو چینی انتظار متریال باکیفیت و عالی داشته باشید، اما براساس هزینه‌ای که می‌پردازید، طراحی و کیفیت داخلی خودرو قابل‌ ‌قبول است.

از جمله ویژگی‌هایی که در طراحی کابین این خودرو نظرها را جلب می‌کند، می‌توان به خطوط شکسته روی درب‌ها، نمایشگر بزرگ مرکزی، رنگ‌بندی اسپرت، سانروف، نشانگرهای پشت آمپر، دنده، بالابرهای شیشه و … اشاره کرد که همگی جوان‌پسند هستند.

لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22

طراحی ظاهری ام وی ام x22

ظاهر شیک و خاص این خودرو، دلیل اصلی محبوبیت آن است. در یک نگاه کلی شما یک ترکیب اسپرت و جوان‌پسند را مشاهده خواهید کرد که از فاکتورهای خودروهای آفرودی استفاده کرده و از رقبای خود که قیمت مشابهی با این خودرو دارند، در جذب مخاطب موفق‌تر بوده است.

در قسمت دماغه این کراس اوور، یک جلوپنجره اسپرت و زیبا به‌کار رفته است که در کناره‌های آن چراغ‌های زیبای خودرو دیده می‌شوند و ترکیب جذابی را می‌سازند. قسمت انتهایی خودرو تعریف خاصی ندارد و طراحی ویژه‌ای در آن بخش دیده نمی‌شود. علاوه‌براین ارتفاع خودرو نیز موردتوجه بسیاری از مخاطبان قرار می‌گیرد، زیرا ام وی ام ایکس 22 ارتفاع نسبت زیادی از سطح زمین دارد و همین موضوع این خودرو را به یک محصول شاسی بلند نزدیک‌تر می‌کند.

معایب ام وی ام x22

آشنایی با معایب خودرو پیش از خرید آن از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید و از آنجایی که درباره خودرو MVM X22 شایعات خوبی به گوش نمی‌رسد، در این بخش در ابتدا معایب ام وی ام x22 را بررسی می‌کنیم که عبارتند از:

قدرت موتور معمولی رو به پایین

اگر به یک خودرو با شتاب بالا و چابک نیاز دارید، ایکس 22 خواسته شما را برآورده نخواهد کرد. در این خودرو چینی از یک موتور با قدرت 105 اسب بخار، به اضافه 135 نیوتن متر گشتاور استفاده شده است؛ بنابراین نمی‌تواند پرقدرت عمل کند و در سربالایی و شیب عملکرد مطلوبی ندارد. علاوه‌براین، در عملکرد فنی خودرو هیجان و جسارت خاصی نیز دیده نمی‌شود که می‌تواند نقطه ضعفی برای این محصول باشد.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  افزایش قیمت10 تا 20 درصد معاینه فنی خودرو

گران و کمیاب بودن لوازم یدکی ام وی ام

از ام وی ام x22 به‌عنوان یک کراس اوور اقتصادی یاد می‌کنند، اما با این حال باید بدانید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 کمیاب و نسبتا گران است. از همین رو توصیه می‌کنیم پیش از خرید این خودرو، در رابطه با قیمت لوازم یدکی آن بررسی‌های لازم را انجام دهید تا بتوانید تصمیم‌گیری درستی داشته باشید. همچنین توصیه می‌کنیم زمان رانندگی با این خودرو احتیاط کنید تا احتمال تصادف و آسیب دیدن خودرو کاهش یابد.

فضای تقریبا تنگ و کوچک

اگر به خودروهای جادار با کابین بزرگ علاقه دارید، mvm x22 گزینه مناسبی برای شما نیست. فضای کابین این خودرو، به‌ویژه در ردیف دوم کوچک است و محدودیت‌های زیادی را برای سرنشینان، مخصوصا افراد قد بلند به‌همراه خواهد داشت. صندوق عقب خودرو نیز فضای کمی دارد و اگر اهل سفر با خانواده هستید و وسایل زیادی با خود می‌برید، این خودرو نمی‌تواند تمام نیازهای شما را رفع کند.

لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22

سواری نسبتا خشک

خودروهای کراس اوور، در مقایسه با خودروهای سدان سواری خشک‌تری دارند، زیرا باید در پیچ‌ها تعادل خود را حفظ کنند. البته سازندگان این خودروها در تلاش هستند که با تکنیک‌های جدید، میزان خشک بودن این سواری‌ها را کاهش دهند و تا حدودی موفق بوده‌اند؛ البته این تغییر در رابطه با ام وی ام ایکس 22 صدق نمی‌کند و اگر شما با این خودرو وارد یک جاده پر از فراز و نشیب شوید، نه‌تنها از مسیر لذت نخواهید برد، بلکه حتی ممکن است در ادامه به خرید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 نیازمند شوید!

مزایای ام وی ام x22

از جمله ویژگی و مزایایی که ام وی ام ایکس 22 را به یک خودرو محبوب تبدیل کرده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک خودرو با مصرف سوخت پایین

اگر شاخص میزان مصرف سوخت برای شما اهمیت دارد و به‌دنبال یک خودرو چینی هستید، می‌توانید x22 را در لیست خودروهای مناسب قرار دهید. اگر بخواهیم آمار دقیق‌تری از این موضوع در اختیارتان قرار دهیم، باید بگوییم مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در تمام مدل‌های موجود بین 5.9 تا 6.1 لیتر است که یک عدد مقرون‌به‌صرفه برای سوخت خودرو محسوب می‌شود.

ایمنی قابل قبول

در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که دارندگان این خودرو، با چالش خرید لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22 مواجه هستند، اما آیا این بدان معناست که خودرو ایمنی ضعیفی دارد؟ خیر! MVM X22 از لحاظ ایمنی، با شاخص‌های اصلی جهانی هماهنگ شده و در مقایسه با خودروهای نسل خود چند قدمی جلوتر است؛ به‌طوری‌که بسیاری از خودروسازی‌های هم‌رده، به‌عنوان یک الگو به این ماشین نگاه می‌کنند.

داشتن آپشن‌های رفاهی مختلف

اگر از طرفداران خودرو با آپشن‌های متنوع هستید، اما رنج قیمت محصول نیز برای شما اهمیت دارد، خودرو ام وی ام ایکس 22 انتخاب مناسبی خواهد بود. این خودرو چینی، در مقایسه با بسیاری از خودروهای داخلی، از آپشن و امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است که برای مثال می‌توان به امکاناتی چون نمایشگر 8 اینچی، کامپیوتر سفری، کروز کنترل، سانروف، دوربین دید عقب، کیسه هوا، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای و … اشاره کرد. دقت داشته باشید که مجموع این امکانات، در هیچکدام از رقبای هم‌قیمت X22 دیده نمی‌شود و همین مزیت برگه برنده این خودرو است.

لوازم یدکی اصلی ام وی ام x22

جمع بندی

در فروشگاه لوازم یدکی چینی اعتماد یدک به آدرس https://etemadyadak.com/ در رابطه با هر یک از لوازم یدکی اصلی ام وی ام X22 یا سایر قطعات خودروهای ام وی ام، توضیحات کامل ارائه شده است، بنابراین می‌توانید بررسی‌های لازم را انجام دهید و بعد از آنکه مطمئن شدید قطعه موردنظر برای خودرو شما مناسب است، سفارش آن را ثبت کنید.

محصولی که شما انتخاب می‌کنید، همان روز در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ به‌جز روزهای پنجشنبه که سفارش‌های ثبت شده تا ساعت 11 ارسال روز دارند و روزهای جمعه که این فروشگاه ارسال ندارد! البته اگر ساکن تهران هستید، امکان خرید حضوری وجود دارد؛ به این منظور شما می‌توانید به آدرس تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک 40، طبقه همکف – کد پستی 1146937161 مراجعه کنید. اگر مایل به دریافت مشاوره قبل خرید و ثبت سفارش تلفنی هستید، با شماره 02191007023  تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا