دریافت خسارت از شرکت بیمه با سرویس پشتیبانی دریافت خسارت بیمه بازار آسان شد!

شاید تا ده دوازده سال پیش که خرید بیمه خودرو آنلاین نشده بود، تنها روش دریافت خسارت پس از تصادف مراجعه حضوری به شعب بیمه بود؛ اما امروزه دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه ساده نیست و گاهی معطلی بسیاری دارد.

معمولا وقتی رانندگان همراه با مدارک خود به دفتر بیمه مراجعه می‌کنند، متوجه روند سخت و زمان‌بر انجام کارها می‌شوند. اگر خوش شانس باشید و کارتان زود در پروسه انجام، قرار بگیرد، باید کاغذ بازی‌های اداری زیادی را انجام دهید و چندین امضا پای ورقه‌های مختلف بزنید تا در نهایت پرونده برایتان بر اساس تصویر خودروی آسیب‌دیده تشکیل شود.

تازه بعد از تشکیل پرونده، اصل کار شروع می‌شود و نیاز است چندین بار در روزهای متعدد به مراکز مراجعه کنید تا بتوانید خسارت وارد شده به خودروی خود را از کارشناسان بیمه دریافت کنید. همانطور که مشخص است این پروسه وقت‌گیر است. بیمه بازار برای کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های همیشگی رانندگان، سرویس پشتیبانی دریافت خسارت را راه‌اندازی کرده است. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این سرویس در اختیارتان قرار دهیم و بگوییم که چطور می‌توانید در فرایند جبران خسارت با آسودگی و آرامش کامل از آن استفاده کنید.

آرامش خاطر بیمه گزاران؛ هدف اصلی سرویس پشتیبانی دریافت خسارت پس از تصادف

اصلی‌ترین هدف اجرای سرویس پشتیبانی جبران خسارت بیمه بازار، همراهی شما از لحظه تصادف تا زمان دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه است. پس می‌توانید با آرامش خاطر منتظر بمانید تا کل فرآیند توسط متخصصان بیمه بازار انجام شود مبلغ خسارت در کمتر از ۷۲ ساعت برای شما واریز شود. اینطوری نیاز نیست این مراحل سخت را یک تنه و به تنهایی سپری کنید.

چه زمانی می‌‌توانیم از سرویس پشتیبانی دریافت خسارت استفاده کنیم؟

به صورت کلی زمانی می‌توانید از سرویس پشتیبانی دریافت خسارت استفاده کنید که بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروی خود را از بیمه بازار تهیه باشید. اگر به هر دلیل جز کسانی هستید که بیمه‌ی خودروی خود را از این سامانه آنلاین بیمه خریداری نکردید، می‌توانید اطلاعات خود را در صفحه کمپین تا آخرش باهاتیم بیمه بازار ثبت کنید. اینطوری شانس خود برای دریافت کد اشتراک مشاوره رایگان و پشتیبانی دریافت خسارت پس از وقوع تصادف از دست نمی‌دهید.

چطور می‌توانیم از سرویس پشتیبانی دریافت خسارت استفاده کنیم؟

استفاده از سرویس پشتیبانی دریافت خسارت بیمه بازار بسیار ساده و راحت است. برای جبران خسارت نیاز است ۷ مرحله زیر را انجام دهید.

  • از خودروی آسیب‌دیده خود پس از تصادف عکس بگیرید. این عکس باید به صورت شفاف و واضح باشد.
  • به جای مراجعه حضوری به شرکت بیمه، با شماره بیمه بازار تماس بگیرید یا عکس خودروی خسارت‌دیده خود را برای کارشناسان ارسال کنید.
  • بعد از انجام این کار، پنلی در اختیارتان قرار می‌گیرد و نیاز است اطلاعات لازم مثل حضور یا عدم حضور پلیس در محل تصادف، مقصر شناخته شدن یا نشدن و جزئیات دیگر را وارد کنید.
  • در این مرحله، خسارت وارد شده به خودرو توسط متخصصان بیمه بازار ارزیابی می‌شود و نتیجه به اطلاع راننده می‌رسد.
  • حالا نوبت این است که راننده با مشاهده میزان خسارت خودروی خود و راهنمایی کارشناسان بیمه بازار، تصمیم بگیرد این هزینه را خودش پرداخت کند یا از شرکت بیمه دریافت کند.
  • اگر تصمیم، دریافت خسارت از شرکت بیمه است، تمام پیگیر‌ی‌ها توسط کارشناسان بیمه بازار انجام می‌شود تا مبلغ خسارت در کوتاه‌ترین زمان به حساب شخص واریز شود.
  • در غیر این صورت، کارشناسان شما را راهنمایی می‌کنند تا بتوانید برای دریافت خسارت از شرکت بیمه اقدام کنید.

مزیت استفاده از سرویس پشتیبانی دریافت خسارت

مهم‌ترین مزیت سرویس پشتیبانی دریافت خسارت این است که نیاز نیست در پروسه طولانی جبران خسارت قرار بگیرید و می‌توانید در کمتر از ۷۲ ساعت خسارت خودروی خود را با پیگیری‌های کارشناسان بیمه بازار از شرکت بیمه دریافت کنید. اینطوری نیاز نیست چند هفته یا حتی چند ماه منتظر بمانید که مبلغ خسارت به حسابتان واریز شود.

دریافت خسارت از بیمه بازار

کمپین تا آخرش باهاتیم؛ راهکاری ساده برای دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه

کمپین تا آخرش باهاتیم با هدف آگاه‌سازی بیمه‌گزاران از سرویس پشتیبانی دریافت خسارت راه‌اندازی شده است. در نتیجه اگر تصادف رخ دهد، برای دریافت خسارت نیاز نیست به صورت حضوری به شرکت‌های بیمه سراسر کشور مراجعه کنید؛ بلکه می‌توانید از سرویس جدید بیمه بازار استفاده کنید.

احتمالا تا اینجا متوجه شدید که اگر بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث را از بیمه بازار تهیه نکرده باشید، نیز می‌توانید با کمپین تا آخرش باهاتیم بیمه بازار به صورت رایگان کد اشتراک مشاوره بیمه بازار دریافت کنید. برای این کار تنها کافی است اطلاعات خودتان را در صفحه این کمپین وب‌سایت بیمه بازار ثبت کنید تا در صورت بروز تصادف، بتوانید همانند سایر رانندگان از مشاوره متخصصان بیمه بازار بهره‌‌مند شوید.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  راهنمای خرید لوازم یدکی خودرو برای خودرو های کره ای و ژاپنی
برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا