معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو

در حال حاضر معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو که به کار خود اشراف کامل داشته باشند در سطح شهر به‌صورت انگشت‌شمار وجود دارند. این مراکز می‌توانند حتی دور از دسترس‌ترین و پنهان‌ترین بخش‌های خودرو را بررسی نموده و مشکلات مخفی غیرقابل رؤیت را به سمع و نظر خریداران خودروها برسانند. به‌شرط آنکه معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو را بیابید مزایای گسترده‌ای به دلیل دقت، تعهد و دانش بالای کاری این واحدها نصیبتان می‌شود. در این مطلب بیشتر باب این مراکز و ضرورت مراجعه به آنها سخن می‌گوییم.

مراکز کارشناسی خودرو

ویژگی‌های معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو:

امروزه اهمیت کارشناسی خودرو بر کسی پوشیده نیست. مهم فقط یافتن یک مرکز معتبر است که به مدد تجهیزات فنی پیشرفته و پرسنلی دوره‌دیده بتواند، از پس رسالت سنگین کاری خود برآید. بدین ترتیب خریداران را از ضرر و زیان‌های مالی وسیع بابت خرید یک خودروی مستهلک و ناکارآمد بر حذر داشته و گزارش‌هایی مورد تأیید را ارائه دهند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • اولین ویژگی: توانایی در کارشناسی انواع خودروها

یک مرکز معتبر در بررسی خودروهای ایرانی و خارجی به یک نسبت توانمند است و توانایی ارزیابی شرایط فنی و ظاهری تمامی انواع خودروها را دارا است. بدین ترتیب مطمئن خواهید بود، پس از مراجعه به چنین مراکزی هیچ مشکل بزرگ و کوچکی که به شما ضربه اقتصادی وارد سازد، از دید تیزنگر مهندسین این مرکز پنهان نمی‌ماند.

  • دومین ویژگی: دارای مدرک بین‌المللی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

تمامی کارشناسان فعال در معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو دارای گواهینامه بین‌المللی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بوده، بنابراین از تخصص بالایی برخوردار هستند. این کارشناسان کلاس‌های تئوری و عملی بسیاری را در زمینه آموزش کارشناسی خودرو گذرانده تا موفق به کسب این مدرک شده‌اند.

همچنین مقاله مزایا و کاربردهای دوره آموزشی کارشناسی خودرو را از دست ندهید.

  • سومین ویژگی: تعیین قیمت واقعی خودرو

تعیین قیمت واقعی خودروها متناسب با میزان کارکرد، استهلاک و آپشن‌های موجود در آن کار چندان راحتی نیست. در اینجا ممکن است، اشتباهات زیادی رخ‌داده و مسیر کارشناسی را به سمتی غیرعادلانه به‌پیش ببرد. معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو به دلیل تبحر، دانش فنی و تجربه بالا هرگز در امر مهم قیمت‌گذاری به خطا نرفته و دقیق‌ترین، اصولی‌ترین و واقعی‌ترین قیمت‌گذاری را صورت می‌دهند.

  • چهارمین ویژگی: درخواست حق‌الزحمه کارشناسی منصفانه

با مراجعه به این مراکز خود متوجه می‌شوید که در انتهای کار چه قیمت منصفانه و درستی را بابت حق‌الزحمه دریافت می‌کنند. اگرچه هزینه کارشناسی بر اساس قیمت روز خودرو تعیین می‌شود، اما این مراکز معتبر تا حد امکان می‌کوشند کمترین و به‌صرفه‌ترین مبلغ را از مشتریان خود درخواست نمایند.

  • پنجمین ویژگی: ارائه گزارش مکتوب و رسمی

فقط مراکزی که در فهرست معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو قرار دارند، پس از بازرسی‌های کیفی به شما یک گزارش و تأییدیه فنی معتبر ارائه می‌نمایند. این گزارش بسیار معتبر بوده و در تمامی مراجع قانونی در صورت بروز مشکل قابل‌ارائه می‌باشد.

  • ششمین ویژگی: ارائه خدمات در محل

برخی از مراکز کارشناسی خدمات در محل نیز داشته و شما با تماس با آنها و ثبت درخواست می‌توانید از حضور کارشناسان آنها در مکان مدنظرتان بهره‌مند شوید. این کارشناسان به‌سرعت و در کمترین زمان ممکن در محل حاضرشده و خدمات خود را با عنوان کارشناسی خودرو در محل ارائه می‌دهند.

  • هفتمین ویژگی: امکان کارشناسی در نمایندگی‌ها

امروزه کارشناسی خودروهای لوکس در نمایندگی نیز باب شده که یک ضمانت تشخیص عالی را به خریداران چنین اتومبیل‌های گران‌قیمت و لوکسی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب مشتریان به پشتوانه گزارش‌ها این کارشناسان با خیال آسوده به خرید می‌پردازند.

مراکز کارشناسی خودرو

ضرورت‌های مراجعه به معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو:

ضرورت‌های متعددی وجود دارند که حکم می‌کنند، قبل از خرید کمی زمان گذاشته و از میان مکان‌های موجود، معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو را یافته و اتومبیل مدنظرمان را به رؤیت آنها برسانیم. این ضرورت‌ها آن‌قدر مهم هستند که بی‌توجهی بدان‌ها مساوی با عدم یافتن یک خودروی کارآمد است.

همچنین ببینید: مجله تخصصی خودرو

  • انجام یک معامله مطمئن:

مراجعه به مراکز معتبر کارشناسی درواقع ضمانتی برای معامله ما است و این اطمینان را ایجاد می‌کند که هرگونه پشیمانی در این معامله وجود ندارد. چراکه خطایی در سنجش‌ها و بررسی‌ها نبوده و خودرو ازنظر بدنه، ایمنی و استحکام به‌راستی همانی است که نشان می‌دهد.

  • آگاهی از میزان و سابقه تصادف:

با مراجعه به معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو علاوه بر اطلاع از ارزش واقعی خودروها می‌توانید، از سابقه تصادفی یا چپی بودن اتومبیل نیز اطلاعات جالب‌توجهی به دست آورید. بدین ترتیب از تعویضی بودن قطعات، رنگ‌شدگی یا دست‌کاری در بخش‌هایی از خودرو مطلع شده و تردید و نگرانی از این باب برایتان باقی نمی‌ماند.

  • انتخاب مناسب از میان گزینه‌های متعدد:

یکی دیگر از مواردی که ضرورت مراجعه به کارشناس را اثبات می‌کند، انتخاب بهترین گزینه از میان موارد متعدد است. در برخی موارد امکانات یک خودرو ما را شیفته می‌کند، حال‌آنکه ممکن است، ایمنی لازم را نداشته و در تصادفات دچار آسیب‌دیدگی شدید شده باشد.

  • کاهش ریسک معامله:

با نظارت‌های وسیعی که در مورد روغن‌سوزی، سیستم کلاچ و گیربکس، جلوبندی، دیاگ و بسیاری از موارد دیگر که توسط کارشناسان متخصص صورت می‌گیرد، به‌راستی ریسک معاملات به طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد. درنهایت ارائه یک گزارش رسمی جلوی هرگونه ضرر و زیان مالی خریداران را می‌گیرد.

کاربردهای متفاوت کارشناسی خودرو:

اگرچه مهم‌ترین کاربرد کارشناسی خودرو به زمان خریدوفروش این وسایل نقلیه شخصی مربوط می‌شود، اما این کارشناسی کاربردهای دیگری نیز دارد. برای خرید بیمه بدنه و تنظیم بیمه‌نامه نیز نیاز است تا کارشناسان خودرو شرکت بیمه از ماشین شما بازدید نموده و میزان سلامت بخش‌های مختلف بدنه را مورد ارزیابی قرار دهند. در صورت بی‌نقص بودن بدنه شما می‌توانید از خدمات بیمه بهره‌مند شوید. در غیر این صورت بیمه بدنه از سوی نمایندگی‌های مجاز برای شما لحاظ نمی‌گردد. به همین دلیل است که انتخاب معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو که بتواند یک پروسه بدون نقص را ارائه دهند، بسیار مهم است. بسیاری مراکز در زمان ارائه گزارش کارشناسی صفحات آن را علاوه بر مهر مرکز خود به مهر نماینده بیمه و نماینده دادگستری نیز ممهور می‌کنند. با این عمل تأیید و تضمینی عالی و بی تکرار را به مشتریانشان عرضه می‌دارند.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  راهکارهای تبلیغات مؤثر در صنعت خودرو

مراحل مختلف کارشناسی در معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو:

معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو حتی جزئی‌ترین موارد را نیز از چشم نمی‌اندازند ازاین‌رو کلکسیونی از خدمات را شاهد هستید که به مشتریانشان عرضه می‌دارند. استفاده از برس‌های میکروفایبر به‌منظور کارواش و شست و شوی کامل بدنه باهدف برطرف نمودن موانع احتمالی و قابل‌رؤیت شدن تمامی سطح بدنه از ابتدایی‌ترین فعالیت‌های این مجموعه‌ها است. ولی در ادامه تست سلامت موتور و آنالیز خروجی اگزوز که نشان‌دهنده چگونگی عملکرد موتور است، نیز در دستور کار این مراکز قرار دارد. در ادامه تست تعلیق که شامل بررسی ترمزها، دیسک‌ها و وضعیت ترمزدستی است نیز در این مراکز با دقت بالا انجام می‌گیرد.

تست تکنیکال و بازدید خودرو از کف به جهت بررسی همه‌جانبه نیز در این مراکز به‌منظور بهبود خدمات صورت می‌پذیرد. بدین ترتیب اگر به معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو مراجعه نمایید، بررسی الکترونیکی خودرو با دستگاه دیاگ و تست رنگ بدنه به کمک اتاق نور نیز حتماً برای خودروی شما لحاظ می‌شود تا هیچ‌گونه مشکلی بدون رؤیت باقی نماند. درنهایت تست‌ها و بررسی‌های تکمیلی دیگری مانند تست آج لاستیک، تست چراغ و نور و تست آپشن‌ها می‌توانند کارشناسی را تکمیل ساخته و فعالیت این مراکز را به‌حداعلا و قابل قبولی برسانند.

خدمات معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو از لحاظ حقوقی:

معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو ازلحاظ حقوقی و اصالت شناسی خودروها نیز خدمات جالب‌توجهی را عرضه می‌کنند. در کنار بررسی ظاهری و فنی خودرو به ارزیابی مدارک و مستندات اتومبیل مربوطه پرداخته و تأیید اصالت آن را از کارشناسان رسمی دادگستری دریافت می‌دارند. بدین ترتیب از عدم سرقتی، قاچاق و تصادفی بودن خودرو مدنظرتان مطمئن شده و بدون دغدغه از مشکلات قضایی به خرید آن مبادرت می‌ورزید.

معرفی آموزشگاه فنی حرفه ای کارآزموده:

کارآزموده به عنوان یکی از قوی ترین مراکز برگزارکننده های دوره های آموزشی صنعت خود رو می باشد که دوره هایی از قبیل آموزش کارشناسی و دیتیلینگ خودرو، آموزش سوخت رسانی انژکتوری بنزینی ، آموزش کار با دستگاه دیاگ و دیگر دوره های مرتبط را با آموزش صحیح و اصولی با بهره گیری از دانش اساتید مجرب برگزار می کند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با شماره تماس 02128428460 ارتباط برقرار نمایید.

آموزشگاه فنی حرفه ای کارآزموده

برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا