خدمات فوری تعویض باتری ماشین در محل توسط آیتول

تعویض فوری باتری ماشین در محل با آیتول

برای مالکان خودرو، خالی شدن ناگهانی باطری ماشین از اتفاقات ناخوشایندی است که می‌تواند تبعات بسیاری برای آنها داشته باشد.

از دست دادن یک جلسه مهم کاری، دیر رسیدن به یک آزمون و… در نهایت خراب شدن کل روز، فقط به دلیل اینکه حواسمان به باتری ماشین‌مان نبوده است. در چنین شرایطی اما چه باید کرد؟ چگونه می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از یک مرکز مطمئن، بهترین برندهای باتری را با قیمت مناسب سفارش و در اسرع وقت روی ماشین خود نصب کرد؟ چگونه به مرکز ارائه خدمات فوری تعویض باتری خودرو که معتبر، قابل اعتماد و سریع باشد دسترسی پیدا کنیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را دریابید.

تعویض فوری باتری ماشین در محل با آیتول

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، خدمات فوری تعویض باتری ماشین در محل، از خدماتی است که شما را از زحمت یدک‌کش کردن خودرو و رساندن آن به تعمیرگاه برای تعویض باتری، بی‌نیاز می‌کند.

با توجه به درک این نیاز، «آیتول» سرویس خدمات تعویض باتری ماشین در محل را در لیست خدمات خود قرار داده است؛ کافی است در صورت نیاز با یک تماس و ارتباط ساده با سامانه آیتول، تعویض باتری خودرو در محل را درخواست کنید.

به این ترتیب با توجه به این‌که شما کدام‌یک از انواع باتری خودرو، برای مثال « باتری سپاهان »، « صبا باتری » و… را ترجیح بدهید، سرویس‌کار متخصص آیتول، از همان باتری برای خودرو شما استفاده خواهد کرد.

سرویس خدمات امداد باتری آیتول در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، بوشهر و اهواز ارائه شده است و قطعا در زمان نزدیک، شهرهای دیگری در کشور نیز به سرویس خدمات فوری تعویض باتری ماشین در محل توسط آیتول اضافه خواهند شد.

مزایای برخورداری از سرویس خدمات فوری تعویض باتری خودرو با آیتول

از جمله مزایای خدمات فوری تعویض باتری خودرو در محل توسط آیتول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تست خرابی باتری رایگان

این‌که آیا باتری خودرو شما خراب شده و طول عمر آن تمام شده است یا خیر، به صورت رایگان به وسیله متخصصان آیتول آزمایش خواهد شد.

پرداخت بعد از نصب و در محل

هزینه باتری پس از نصب آن و در محل پرداخت می‌شود که این امر امکانی عالی برای مشتری پس از اطمینان خاطر او از عملکرد باتری محسوب می‌شود.

به روز بودن تاریخ تولید باطری

تمام باتری‌هایی که از سوی آیتول عرضه می‌شوند، تاریخ جدید و به‌روز دارند و شما می‌توانید مطمئن باشید که باتری استفاده‌شده برای خودرو شما، جدید، سالم و به‌روز است.

ثبت درخواست در کمتر از 30 ثانیه

برای ثبت درخواست خود جهت تعویض باطری خودرو در آیتول، به زمانی کمتر از 30 ثانیه نیاز خواهید داشت. با انتخاب شهر و نوع خودرو خود، به صفحه لیست باتری‌های موجود و قیمت آن‌ها هدایت خواهید شد. در اینجا به راحتی می‌توانید قیمت باتری‌های مختلف را مشاهده کنید و به‌طور مثال برای خرید صبا باتری یا هر نوع باتری دیگری اقدام کنید. سپس اطلاعات شما دریافت می‌شود و یکی از متخصصان آیتول، در زمان لازم، به محل خودرو مراجعه خواهد کرد.

خدمات فوری تعویض باتری ماشین در محل توسط آیتول

پوشش تمام خودروها و باتری‌ها

مهم نیست که خودرو شما داخلی باشد یا خارجی و چه نوع باتری را برای آن ترجیح بدهید. آیتول انواع خودروها و باتری‌ها را به‌طور کامل پوشش‌ می‌دهد و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

سخن پایانی

آیتول در راستای تحقق وعده برند خود مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، خدمت تعویض فوری باتری در لیست خدمات خود قرار داده است و بهترین خدمات تعویض باتری در محل، با بهترین برندهای باتری از جمله سپاهان، صبا باتری، برنا باتری، وایا باتری و… را عرضه می‌کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که نگران از کار افتادن باتری خودرو خود باشید. کافی است که درخواست خود را در آیتول ثبت کنید؛ به این ترتیب خدمات تعویض باتری، فورا برای خودرو شما انجام خواهد شد.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک
برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا