راز بنز چیست؟

چکیده : اگر در جاده‌ای با یک خودروی عادی و یک خودروی بنز، در یک شرایط مساوی، رانندگی کنید، قطعا به کیفیت بسیار بالای بنز در حرکت پی خواهید برد. کابین که به شکلی عالی عایق‌بندی شده و عملکرد فوق‌العاده نرم سیستم تعلیق بادی ایرماتیک خودرو در کنار صندلی‌های راحت و استاندارد، همگی سبب میگردند حتی در یک سفر طولانی، خاطر شما رنجیده نشود.

چرا بنز بخریم؟

قبل از اینکه به این سوال که چرا بنز بخریم؟ پاسخ دهیم، یک مختصر کوچک راجع به شرکت مرسدس بنز و تعمیرگاه بنز نمونه در تهران عنوان کنیم. کمپانی بنز، از جمله معتبرترین برندهای خودروسازی آلمانی می‌باشد که توانسته در سطح بین‌المللی نام خود را بسیار درخشان مطرح سازد.

چرا بنز بخریم

از جمله تولیدات شرکت بنز میتوان به‌ خودروهای سواری لوکس، اتوبوس، آمبولانس و خودروهای باری اشاره کرد. دفتر مرکزی این شرکت در اشتوتگارت آلمان واقع شده و عنوان ان نیز برای نخستین بار در سال ۱۹۲۶ میلادی و از نام دایملر بنز برگرفته شده است. حال در خصوص این سوال که چرا بنز بخریم؟

اگر از آپشن‌ها و مزایای این خودروی لوکس اطلاعات کافی داشته باشید قطعا به جواب سوال خود خواهید رسید. از جمله برترینهای حوزه خودروسازی که توانسته پاسخگوی نیاز بسیاری از مشتریان خود باشد، مرسدس بنز است که با مدلهای تولیدی مختلف، امکان انتخاب بهترین را برای شما مهیا نموده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به هرآنچه از اطلاعات جامع در خصوص این که چرا بنز بخریم، دست یابید. ساختار این برند راحتی عجیبی در اختیار راننده قرار می دهد، به دلیل پیچیده بودن سیستم های آن برای تعمیر گیربکس بنز حتما باید پیش متخصص آن بروید. تا بعد از تعمیر نیز از تعویض دنده به موقع بنز لذت ببرید.

مزایای بنز

مزایای بنز

اگر در جاده‌ای با یک خودروی عادی و یک خودروی بنز، در یک شرایط مساوی، رانندگی کنید، قطعا به کیفیت بسیار بالای بنز در حرکت پی خواهید برد. کابین که به شکلی عالی عایق‌بندی شده و عملکرد فوق‌العاده نرم سیستم تعلیق بادی ایرماتیک خودرو در کنار صندلی‌های راحت و استاندارد، همگی سبب میگردند حتی در یک سفر طولانی، خاطر شما رنجیده نشود. در هر سفر بنز سرویس با امداد خودرو بنز نزدیک شماست فقط یک تماس کافیست تا خدمات امدادی این برند را دریافت کنید.

امداد خودرو بنز

شاید تا به حال از لیست بلند‌بالای آپشن‌های رفاهی موجود در خودروهای بنز همچون رادار نقاط کور، رادار تغییر لاین، کروز کنترل هوشمند و غیره سخن‌ها شنیده‌اید که همگی از این سدان لوکس یک خودروی تمام عیار ساخته است. پیشرانه بسیار قدرتمند تعبیه شده در این خودرو و هر آنچه از ویژگیهای اختصاصی و عمومی هر مدل از خودروهای این برند، سطحی بسیار متفاوت از کیفیت و لذت رانندگی را برای شما به همراه خواهند داشت.

از دیگر ویژگی خودروهای این برند میتوان به استحکام بسیار بالای بدنه و فراوانی تجهیزات ایمنی موجود در آن اشاره کرد. سیستم کنترل کششی و پایدار، کیسه‌های استاندارد هوا، ترمزهای دیسکی بسیار قدرتمند که به مواردی چون ABS+EBD، EBA، AEB، مجهز می‌باشد.

علاوه‌بر موارد ذکر شده حضور رادار جلوگیری از تصادف در قسمت جلو و عقب خودرو، دوربین دید در شب، سنسور فشار باد تایر، و جلوگیری از خواب آلودگی راننده نیز بر مزایای خرید بنز افزوده است.

با توجه به بررسی‌های ایمنی که کمپانی مرسدس بنز از آزمون‌های خود منتشر کرده، خریدارادان را به این اطمینان رسانده است که می‌تواند امنیت تمامی سرنشینان انها را به طور کامل تامین نماید.

برای سرویس بنز کجا بریم؟

از جمله اشتباهاتی که بسیاری از ما مرتکب میشویم، صبر میکنیم تا وسیله‌ای که در اختیار داریم خراب شود و بعد اقدام به تعمیر آن میکنیم. اما غافل از این که در چنین شرایطی، علاوه بر صرف هزینه‌های بیشتر، میبایست وقت بیشتری نیز تلف کنیم. مهمترین اقدام در طول داشتن یک وسیله‌ی کاربردی همانند خودرو، سرویس دوره‌ای آن است.

سرویس بنز

خودروها همانند بدن انسان، نیاز دارند که مرتباً، مورد چکاپ قرار بگیرند تا از سلامت انها اطمینان خاطر پیدا کنیم. به چکاپ خودرو، اصطلاحا سرویس دوره‌ای میگویند که بستگی به نوع و مدل میتواند متفاوت باشد. چکاپ وضعیت برق خودرو برای جلوگیری از تعمیرات برق بنز نیز در سرویس دوره ای مورد بازدید قرار می گیرد.

خودروهای بنز نیز همانند تمام همنوعان خود به سرویس نیاز دارند و از آنجایی که آپشن‌های فراوان‌تری دارند، سرویس دوره‌ای انها، میتواند شامل موارد مهمی باشد.

سرویس دوره‌ای بنز میتواند مواردی همچون تراز چرخ، بازرسی ترمزها، سرویس انتقال قدرت، تعویض روغن موتور و فیلترها، بررسی هرگونه نشتی و عملکرد کلیه اجزا، بررسی شیلنگها، کنترل سیستم فرمان و سوخت، بررسی چراغ‌ها و بسیاری موارد دیگر باشد.

حال سوال مهم اینجاست که برای سرویس بنز کجا بریم؟ در واقع برای سرویس بنز نیاز به مجموعه‌ای است که دارای تکنسین‌های خبره و آموزش دیده برای تعمیر هر مدل از مرسدس، انواع قطعات مجاز و تجهیزات حرفه‌ای باشد که بتواند تعمیر و سرویس خودروی ما را در بهترین شرایط ممکن و کمترین زمان به انجام برساند.

بنز سرویس از تعمیرگاه‌های تخصصی بنز است که توانسته نامی پرآوازه از خود بر جای بگذارد. با سرویس دوره‌ای مرسدس بنز شما در تعمیرگاه بنز سرویس، میتوانید به تعادل و عملکرد بهتر خودرو خود کمک مفیدی نمایید. در ضمن از لحاظ هزینه‌های سرسام‌آور تعمیرات و مهمتر از آن اتلاف وقتتان نیز در امان خواهید بود.

البته اگر بنا به هر دلیلی با مشکلی مواجه شدید یا نیاز به تعمیر قسمت خاصی از خودرو بنزتان داشتید حتما از تعمیرگاه تخصصی ما درخواست کمک نمایید.

آپشن های بنز

در هنگام خرید هر نوع اتومبیلی، از جمله موضوعات بسیار بااهمیت، وجود آپشن‌های مختلف آن است. برخی آپشن‌ها می‌توانند کاربردی و ویژه باشند و برخی دیگر حتی شاید هیچ وقت مورد استفاده قرار نگیرند. آپشن‌های بنز فراوان هستند که از جمله پرکاربردترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مکان‌یاب (GPS)، سقف متحرک، کروز کنترل، کیلس استارت (KLS) یا همان استارت بدون کلید، حافظه تنظیمات صندلی از جمله گرمایش و سرمایش، اتوپارک (Auto Park)، نمایشگر شیشه جلو (Head-up Display)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سامانه‌‌ی دید در شب (Night Vision)، پاور ویندوز، رادار نقطه کور، چرخش نور در پیچها، سیستم Tirefit، تعویض دنده از روی فرمان یا سیستم Agility Control و دی وی دی فابریک و هزاران موارد دیگر که در انواع مختلف خودروهای بنز علی الخصوص مدلهای جدیدتر، قابل مشاهده هستند.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  اجاره خودرو روزانه از کاسپین رنت

اگر شما هم از جمله دارندگان یک خودرو از برند بنز (BENZ) هستید، در مرکز تخصصی بنز سرویس، قادر خواهید بود از بسیاری خدمات تعمیر و سرویس بهره‌مند گردید. تعمیرگاه بنز سرویس کاتب، به عنوان یکی از مهمترین مراکز سرویس و تعمیر اتومبیلهای این برند، با به کارگیری تجهیزات و تکنولوژی مدرن، در کنار دارا بودن تیمی متخصص و مجرب، ارائه دهنده‌ی خدماتی باکیفیت به مشتریان خود است.

برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا