7 خودروی پر طرفدار تهرانی‌ها که بدون راننده اجاره می‌کنند!

خودروی پر طرفدار تهرانی‌ها

تهران به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران، حرکت و ترافیک خاص و پرتنوعی دارد. در این میان، افزایش تقاضا برای اجاره خودروها بدون راننده برای مسافرت‌های درون‌شهری یا حتی برون‌شهری به چشم می‌خورد. اما کدام ماشین‌های پرطرفداری در بین تهرانی‌ها وجود دارد؟ در این مقاله به معرفی هفت خودروی پر طرفدار در این زمینه خواهیم پرداخت.

ماشین های پرطرفداری که پایتخت نشینان اجاره می‌کنند

در مجموعه رنت کنیم انواع مختلفی از ماشین‌های اقتصادی، لوکس و انواع ون و اتوبوس را خواهید یافت که بر اساس نیاز و شرایط می‌توانید خودروی موردعلاقه خود را اجاره کرده و به امور کاری یا تفریحی مدنظرتان رسیدگی کنید. اجاره ماشین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به‌آسانی در شهر تردد کرده و به امور خود رسیدگی کنید.

همچنین اگر می‌خواهید به سفر بروید و خودروی مناسبی به این منظور در اختیار ندارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رنت کنیم،  خودروی موردنظرتان را اجاره کرده و با خیال راحت سفر خود را آغاز کنید.

به‌این‌ترتیب تصمیم داریم تا شما را با نمونه‌هایی از خودروهای پرطرفدار که تهرانی‌ها رنت می‌کنند آشنا کنیم. اجاره ماشین ارزان تهران بدون راننده در این مجموعه با شرایط آسان امکان‌پذیر است و این موضوع دلیلی اصلی محبوبیت رنت کنیم در میان شرکت‌های مختلف اجاره خودرو است.

خودروهای پرطرفدار اجاره ای

1. پژو 206

یکی از ماشین‌های پرطرفدار و جوان‌پسند در تهران، پژو 206 است. این خودرو بنا به دلایلی چون قیمت مناسب، مصرف پایین سوخت و قطعات یدکی ارزان، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. همچنین انعطاف‌پذیری و کوچک بودن این ماشین باعث می‌شود تا بتوانید به‌آسانی در جاده حرکت کرده یا جای پارک پیدا کنید.

2- سمند

یکی دیگر از ماشین های پرطرفدار در بین عموم افراد، سمند است. این خودرو به دلیل عدم نیاز به تعمیر بالا و نگهداری مناسب و همچنین قیمت قابل‌قبول اجاره، می‌تواند انتخاب مناسبی برای ترددهای درون‌شهری یا برون‌شهری باشد.

3. هیوندای النترا

این خودرو کره‌ای با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، به‌سرعت جای خود را در بازار اجاره خودروهای تهران بازکرده است. کم‌مصرف بودن و فضای داخلی راحت از دلایل محبوبیت آن در بین تهرانی‌هاست.

  1. کیا اسپورتیج

برای کسانی که به دنبال یک خودروی جذاب شاسی‌بلند و چندمنظوره هستند، اسپورتیج گزینه مناسبی است. اسپورتیج علاوه بر دارابودن ظاهر زیبا، فضای داخلی مناسب و امکانات راحتی را به شما ارائه خواهد داد و ترددی راحت و لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد.

  1. تویوتا کمری

کمری باکیفیت ساخت بالا، امکانات لوکس و اطمینان در رانندگی، یکی از ماشین‌های پرطرفدار در بین کسانی است که به دنبال خودروی بی‌دردسر و مطمئن هستند.

  1. پورشه ماکان

یکی از محصولات پر فروش برند پورشه، ماکان است. این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی چون طراحی اسپرت، عملکرد قوی، فضای داخلی لوکس، انعطاف‌پذیری بالا و… توانسته توجه متقاضیان بسیاری را به خود جلب کند.

  1. رنو تالیسمان

این خودروی فرانسوی با داشتن فضای داخلی مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه در بازار اجاره، یکی از ماشین‌های پرطرفدار در بین تهرانی‌هاست. اغلب متقاضیان این خودرو سفارت‌ها و شرکت‌های بزرگ هستند که با کرایه این خودرو می‌توانند ترددی تشریفاتی و شیک را برای رسیدن به جلسات مهم کاری و مراسم‌ها تجربه کنند.

شرایط اجاره خودرو

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده یکی از سرویس‌های محبوب حوزه رنت ماشین است که در رنت کنیم با شرایطی آسان ارائه می‌شود. با کرایه خودرو بدون راننده این فرصت را خواهید داشت که با راحتی و بدون نیاز به‌همراه‌داشتن راننده، تجربه رانندگی با خودروی موردعلاقه خود را کسب کرده یا به سفر بروید.

در این قسمت به برخی شرایط عمومی مرتبط با اجاره خودرو بدون راننده در تهران اشاره می‌کنیم:

  • شرایط سنی راننده:
  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال
  • گواهینامه رانندگی:
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  • اسناد شناسایی موردنیاز:
  • نیاز به ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره‌کننده
  • ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر
  • شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک:
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو (چک و یا سفته دریافتی هنگام پایان قرارداد و برگشت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود).
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری.
  • پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که باتوجه‌به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می‌باشد.
  • مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود.
  • تحویل و عودت خودرو: ماشین رنت شده از رنت کنیم در لوکیشن انتخابی شما تحویل و عودت داده خواهد شد.

ماشین های پرطرفدار اجاره ای در تهران

جمع‌بندی

با توجه‌ به ماشین‌های پرطرفدار معرفی شده در این صفحه، می‌توان گفت که تنوع، قیمت، کیفیت و امکانات هر خودرو نقش مهمی در محبوبیت آن‌ در بین مردم دارد. انتخاب خودرو برای اجاره بستگی به نیاز و شرایط شما دارد که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رنت کنیم، خودروهای موجود در شرکت را بررسی کرده و ماشین محبوب خود را رنت کنید.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  خدمات شرکت اجاره خودرو در تهران؛ سورنا سیر
برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا