ضد سرقت ترین خودرو های ایرانی را بشناسید

بر اساس گزارش خبرگزاری‌های معتبر، بیش از 40 درصد سرقت‌ها در سال گذشته، مربوط به سرقت خودرو و لوازم داخل آن بوده است. زمانی که به دنبال تعویض یا خرید یک خودروی جدید هستیم، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب، میزان امنیت خودرو است. در این مطلب علاوه بر معرفی 5 مورد از ضدسرقت‌ترین خودروهای ایرانی، با وسیله‌ای آشنا می‌شویم که ضعیف‌ترین خودروها را هم ضدسرقت می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا طعم شیرین امنیت را بچشید.

آشنایی با 5 تا از ضد سرقت‌ترین خودروهای داخلی

تحریریه یکی از خبر‌گزاری‌های معتبر می‌گوید: «در سال‌های اخیر در نتیجه تعاملات صورت‌گرفته میان شرکت‌های خودروساز و سازمان‌های ذی‌ربط به‌ویژه نیروی انتظامی و سازمان استاندارد، اقدامات مناسبی از جمله تجهیز خودروهای تولید داخل به سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) از سال 86 و راه‌اندازی سیستم ردیابی قطعات جهت شناسایی قطعات و خودروهای مسروقه صورت‌گرفته که تأثیر آن در طی چند سال اخیر نمود پیدا کرده است.»

این در حالی است که فقط در سال 1392، بیش از 85 هزار مورد سرقت خودرو در سراسر کشور گزارش شده است؛ بنابراین اگرچه اقدامات شرکت‌های خودروسازی تا حدودی به میزان کشف خودروهای مسروقه افزوده است، اما نتوانسته از خود سرقت جلوگیری کند؛ بنابراین رانندگان ترجیح می‌دهند با تهیه ابزارهای جانبی مانند دستگاه جی پی اس یا پرداخت هزینه بالاتر برای تهیه خودروهایی با بیشتری میزان امنیت، احتمال سرقت را تا حد ممکن کاهش دهند.

1. دنا پلاس توربو اتوماتیک؛ ترکیب زیبایی و امنیت در خودروی داخلی

دنا پلاس توربو خودروی زیبای داخلی است که در سال 1399 به‌عنوان نسخه پیشرفته‌تر دنا پلاس به بازار عرضه شد. این خودروی اسپرت و جوان‌پسند علاوه بر زیبایی ظاهری متفاوت خود نسبت به رقبای داخلی، از سیستم امنیتی نسبتاً قدرتمندی برخوردار است.

با تهیه دنا پلاس توربو اتوماتیک، آنچه از امنیت به دست خواهید آورد، یک سیستم ایموبلایزر (ضد سرقت)، سیستم هشداردهنده مرکزی و پشتیبانی از GPS است؛ بنابراین نه‌تنها خودروی داخلی شما به‌خودی‌خود از دست سارقان در امان است، بلکه امکان نصب و تهیه سیستم‌های ضد سرقت حرفه‌ای یعنی ردیاب خودرو را نیز برای شما فراهم می‌کند. با یک نگاه اجمالی به لیست قیمت ردیاب خودرو متوجه می‌شویم هزینه‌کردن برای تهیه ردیاب، نسبت به خرید خودروهای خارجی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سرمایه‌گذاری برای امنیتتان را دست‌کم نگیرید.

ردیاب ماشین

2. ال 90؛ خودروی ضد سرقت محبوب ایرانی

ال نود یکی از محبوب‌ترین کامپکت‌های اقتصادی در سراسر جهان شناخته می‌شود که از سال‌های انتهایی دهه 80، وارد کشور ما شد. این خودرو نه‌تنها از لحاظ فنی در جایگاه مناسبی میان خودروهای تولید داخلی قرار دارد، بلکه با مجموعه امنیتی متشکل از سوئیچ ضد سرقت، قطع سوخت خودکار و قفل مرکزی با ریموت، تا حدودی امنیت را برای رانندگان خود نیز فراهم می‌کند.

اگر علاقمند هستید مشاهده کنید: بانک اطلاعات خودرو

3. اچ سی کراس؛ بهترین خودروی ضد سرقت چینی برای ایرانیان

کمتر از یک دهه پیش، از همکاری میان خودروسازی ایران و شرکت دانگ فنگ چینی، H30 کراس داخلی تولید شد. این کراس‌اوور کوچک و زیبا، یکی از سرآمدترین خودروهای مونتاژ ایران در زمینه امنیت است. قفل خودکار در، سیستم ضد سرقت، قفل کودک درهای عقب و قفل میکروسوئیچی درها، فقط بخشی از امکانات ایمنی H30 کراس هستند.

خودروی ضد سرقت

4. خودروی داخلی برلیانس H320

بدون شک در معرفی خودروهای ضد سرقت ایرانی، برلیانس جایگاه درخشانی دارد. خودروی چینی برلیانس H320 یکی دیگر از محصولات مونتاژشده در ایران است که از لحاظ ایمنی، یک‌سروگردن از رقبای خود بالاتر است. این خودرو با سیستم قفل مرکزی و قابلیت کنترل از راه دور، خودرویی محبوب در بازار ایران شناخته می‌شود.

5. جک S5؛ ایمنی در کنار کاربری عالی

پنجمین خودروی لیست خودروهای ضد سرقت ایرانی، متعلق به خودروی جک S5 است. این خودروی چینی با ظاهر زیبا، ویژگی‌های فنی مناسب و موتور قدرتمند، به یکی از گزینه‌های محبوب اما نسبتاً لوکس در ایران تبدیل شده است. اگرچه Jack 5S در رقابت با نمونه‌های کاملاً داخلی از امنیت چندین برابری بهره‌مند است؛ بااین‌حال همچنان یکی از متداول‌ترین هدف‌های سرقت خودرو در کشور به شمار می‌آید چرا که متأسفانه سیستم ایموبلایزر یا ضد سرقت، در این خودرو تعبیه نشده است.

بنابراین اگر طرف‌دار خودروهای شیک و قدرتمند هستید اما نمی‌خواهید امنیت اموالتان به خطر بیفتد، می‌توانید نقص امنیتی خودرو را به کمک ابزارهای جانبی پیشرفته ماند ردیاب خودرو بپوشانید. بهترین گزینه برای خودروهای جک s5، تهیه یک ردیاب مگنتی است که بدون سیم‌کشی و در کم‌تر از نیم ساعت در خودرو نصب می‌شود.

بهترین ردیاب ضد سرقت

ایمنی خودروهای ایرانی؛ آیا خودروهای داخلی کاملاً ضد سرقت هستند؟

آنچه از بررسی خودروهای داخلی نشان داده می‌شود، آن است که متأسفانه حتی در رده قیمتی خودروهای نسبتاً گران‌قیمت داخلی، نمی‌توانیم انتظار ایمنی صددرصدی داشته باشیم. در حال حاضر مرکز آمار ایران می‌گوید، به‌ازای هر 136 نفر، یک مورد سرقت خودرو یا لوازم داخل آن در حال رخ‌دادن است.

در چنین شرایطی، راهکارهای مختلفی برای افزایش ایمنی اموال، از طرف خود رانندگان انجام می‌شود. یکی از بهترین، کاربردی‌ترین و البته مطمئن‌ترین روش‌ها برای ضد سرقت ‌کردن خودرو، نصب ردیاب یا دستگاه جی‌پی‌اس است. در ادامه، با برخی از مزایای این دستگاه‌های کوچک و کاربردی بیشتر آشنا خواهیم شد.

  •       نصب آسان
  •       هزینه مقرون‌به‌صرفه
  •       امکان ردیابی 24 ساعته موقعیت جغرافیایی خودرو
  •       امکان کنترل سرعت، حوزه تردد و روشن و خاموش شدن خودرو از راه دور
  •       قابلیت ضبط صدای داخل کابین
  •       کشف خودرو در کمتر از چند ساعت در صورت سرقت
  •       نگهداری شارژ برای ساعات طولانی

تمامی این موارد به ما یادآور می‌شود که اگرچه صرف هزینه بالاتر برای داشتن یک خودروی کاملاً ایمن در ایران ممکن نیست، بااین‌حال خرید دستگاه‌های جانبی پیشرفته‌ای مانند ردیاب خودرو می‌تواند سرمایه‌گذاری مطمئنی برای آینده اموال ما باشد.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  ماشین از چه چیزی ساخته میشود

از کجا ردیاب خودرو بخریم؟ ایران رهیاب؛ اولین مرکز پخش و فروش ردیاب در ایران

تأمین امنیت خودرو، یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های صاحبان خودروهای داخلی به شمار می‌رود. برای حفظ امنیت وسیله نقلیه محبوبتان، یک راه‌حل طلایی وجود دارد؛ خرید و نصب دستگاه ردیاب خودرو.

این دستگاه‌های کوچک، خوش‌قیمت و کاربردی نه‌تنها برخلاف دزدگیرها، مانع از به سرقت رفتن خودرو می‌شوند، بلکه دستیار حرفه‌ای و شبانه‌روزی پلیس برای یافتن خودروهای مسروقه به شمار می‌آیند. اگر می‌خواهید تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید دستگاه GPS خودرو داشته باشید، پیشنهاد ما به شما تماس با ایران رهیاب، اولین مرکز پخش و فروش ردیاب‌های خودرو، ردیاب‌های شخصی و ردیاب آهنربایی در کشور است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره از تیم پشتیبانی ایران رهیاب، از طریق شماره تماس 22410328 یا آدرس سایت iranrahyab.com اقدام کنید.

برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا