چرا فرنام خودرو انتخابی درست برای خرید اقساطی خودرو است؟

فروش اقساطی خودرو این روزها طرفداران زیادی دارد و شمار زیادی از افراد در پی یافتن راهی مناسب و مطمئن برای خرید ماشین قسطی هستند. احتمالا شما هم در پی جستجو در مورد خرید اقساطی خودرو و پیدا کردن طرحی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به این مقاله رسیده‌اید.

به شما این مژده را می‌دهیم که جستجو پایان یافت، چرا که شما در ابتدای مطالعه یکی از کامل‌ترین و کاربردی‌ترین مقاله‌ها در زمینه خرید و فروش اقساطی خودرو هستید. پس تا انتها با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های این متن را از دست ندهید.

چرا خرید اقساطی خودرو؟

بازار خودرو در ایران بسیار آشفته و منحصر به فرد شده و دقیقا مصداقی از ضرب المثل “هر دم از این باغ بری می‌رسد” است. یک روز قیمت‌ها بدون دلیل و بدون افزودن آپشن خاصی به ماشین‌ها بالا می‌رود و روز دیگر به‌جای ساندروی ثبت نامی به خریداران به اندازه پولشان پراید و تیبا تحویل می‌دهند!

در چنین بازار گرانی خرید خودروی صفر کیلومتر برای بسیاری از افراد تبدیل به رویا شده است. از سویی هم کارخانه‌ها هیچ طرح مشخصی برای فروش اقساطی خودرو پیش روی مخاطب نمی‌گذارند. از سوی دیگر خرید خودروی دسته دوم هم چندان منطقی نیست. چرا؟ علل این سوال در پاراگراف بعدی توضیح داده شده است.

چرا خرید خودروی دسته دوم اقدام درستی نیست؟

هر خودرو یکسری قطعات مصرفی دارد که پس از طی کردن یک مسافت مشخص نیاز به تعویض دارد. این قطعات و لوازم یدکی گاهی بسیار گران قیمت بوده و از رقم پایینی مثل هزینه تعویض روغن بسیار فاصله دارد، مثل تعویض تسمه تایم و امثال آن.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه‌های قابل پیش‌بینی و غیر قابل پیش‌بینی برای تعویض و تعمیر قطعاتی که فرد دیگری از آنها استفاده کرده است. شاید بتوان به‌جرات گفت که این هزینه‌ها به طور میانگین برابر و یا بیش از هزینه قسط یک طرح فروش اقساطی خودرو خواهد بود.

خرید اقساطی خودر

مهم ویژگی‌ها برای خرید اقساطی خودرو

یک طرح مناسب برای فروش اقساطی انواع خودرو باید چند ویژگی داشته باشد. دقت در رعایت این ویژگی‌ها از سوی فروشنده می‌تواند یک تجربه جذاب و شیرین را از خریدی مطمئن فراهم آورد.

نخستین ویژگی در یک طرح مطمئن و مناسب فروش اقساطی خودرو مربوط به زمان تحویل خودرو است. خودرویی که به صورت اقساطی خریداری می‌شود حتما باید در کمترین فاصله زمانی ممکن و به صورت فوری تحویل مشتری شود.

بهرحال اگر بنا باشد خریدار زمان طولانی برای دریافت خودرو معطل بماند پس خرید او با طرح‌های عجیب پیش فروش خودرو توسط کارخانه‌ها چیست؟

ویژگی دیگری که اهمیت فراوانی دارد مربوط به سابقه و خوشنامی فروشنده است. یک مجموعه معتبر هیچگاه حاضر نیست ارزش و اعتباری که در طی سال‌ها فعالیت بدست آورده را بخاطر یک طرح فروش اقساطی خودرو به حراج گذاشته و آنرا هدر دهد.

فروش اقساطی خودروهای پرطرفدار ایرانی

در ابتدای مقاله نکاتی درباره خاص بودن بازار خودروی ایران ذکر شد، هر چند که این خاص بودن بر کسی پوشیده نیست. یکی از موضوعات مرتبط با چنین شرایطی مربوط به خودروهای پرطرفدار است. در ایران بخاطر برخی قوانین اجرایی در آن از خودروهای لوکس و کاربردی روز دنیا خبری نیست و در چنین فضایی محصولاتی مثل سمند و دنا و پژو ۴۰۵ پرطرفدار می‌شوند.

پس پر بی‌راه نیست اگر جستجو برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا نیز فراوان شود. خوشبختانه این اقدام امروز ممکن است و در ادامه درباره آن نکاتی ذکر خواهد شد.

فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو محصولات فراوان و متنوعی را تولید می‌کند اما متأسفانه برای فروش آنها هیچ برنامه فروش اقساطی در نظر نگرفته است و صرفا با طرح‌هایی عجیب و سخت اقدام به فروش خودرو می‌کند.

اما این پایان راه نیست چرا که خوشبختانه طرح فروش اقساطی ایران خودرو از سوی مجموعه معتبر و باسابقه فرنام خودرو در حال اجراست و خریداران به سادگی می توانند با مراجعه به این شرکت نسبت به خرید انواع محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی اقدام کنند.

فرنام خودرو فروش اقساطی خودرو های گوناگونی از ایران خودرو نظیر انواع مدل‌های پژو پارس، انواع مخلتف سمند، انواع مختلف مدل‌های دنا و دنا پلاس و دیگر خودروهای تولید این کارخانه نظیر خانواده پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ را  در دستور کار خود دارد.

فروش اقساطی ایران خودرو

جدیدترین خودروی سایپا را قسطی بخرید

سایپا چند سالی بود که پس از کنار گذاشتن ال نود و رنو ساندرو از خط تولید خود، صرفا به تولید تیبا و ساینا و کوئیک مشغول بود و محصولات آن کم کم طرفداران خود را از دست می‌دادند تا اینکه یک خودروی جدید و شکیل از این کارخانه معرفی و روانه بازار شد.

این روزها خیلی از مردم خودرویی با ظاهری شبیه خودروهای خارجی در خیابان‌ها می‌بینند که نشان سایپا را روی جلوپنجره خود میزبانی می‌کند. بله شاهین سایپا به پرواز درآمده تا بلکه بتواند تکانی به آمار فروش کارخانه بدهد.

خوشبختانه فرنام خودرو در کنار انواع طرح‌های فروش اقساطی خودرو ، طرح فروش اقساطی شاهین را هم‌ تعریف کرده و آن را در اختیار مشتریان از سراسر کشور قرار داده است.

ذکر این نکته هم لازم است که فرنام خودرو در کنار شاهین دیگر محصولات سایپا نظیر انواع مدل‌های کوییک و انواع مدل‌های تیبا را نیز به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

چرا فرنام خودرو انتخابی درست برای خرید اقساطی خودرو است؟

در قسمت‌های قبل درباره تنوع طرح‌های فروش اقساطی خودرو از سوی فرنام خودرو مطالبی ذکر شد، اما این مزایای خرید از این مجموعه منحصر به تنوع محصولات نیست.

فرنام خودرو یک مجموعه خوشنام و با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش خودروی اقساطی است و این یعنی یکی از ویژگی‌های مهم خرید اقساطی خودرو را دارد.

از سوی دیگر فرنام خودرو تمام خودروهایی که به صورت اقساطی به فروش می‌رساند را به صورت فوری تحویل می‌دهد و البته بابت پیش پرداخت هم سند محکمه‌پسند به مشتری تحویل می‌دهد تا بتواند آسوده خاطر پشت فرمان ماشین جدید خود بنشیند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طرح‌های فروش اقساطی شاهین ، تیبا و ساینا و کوییک و یا حتی محصولات ایران خودرو به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با کارشناسان آن به گفتگو بپردازید.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:  کارت ماشین: استعلام کارت هوشمند رانندگان با کد ملی

 

برنامه تست آیین نامه 1402

آزمون شبیه سازی شده که می توانید قبل از ازمون اصلی خودتان را محک بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا